D. Gray-Man Wiki
Advertisement

KRUKI (ang. CROW), Specjalny Korpus Uderzeniowy Centrali(ang.Central Office Battle Corps, jap. 中央庁戦闘部隊 - Chūōchō Sentō Butai) jest to specjalny korpus składający się z elitarnie szkolonych za młodu członków Czarnego Zakonu. Mimo iż nie są kompatybilni z Innocence, niczym nie wyróżniający się członkowie KRUKÓW są w stanie na krótki okres czasu obronić siebie i innych przed akumami.

Tatuaże[]

Każdy w pełni wyszkolony członek KRUKÓW ma wytatuowane dwie, wertykalnie względem siebie, czerwone kropki na czole i charakterystyczne, łukowate znaki żółtego koloru zaczynające się pod oczami a kończące się na policzkach.

Mundur[]

Umundurowanie KRUKÓW jest w szkarłatnym kolorze z żółtym, charakterystycznym rąbem(będącym ich emblematem).

Typy umundurowania[]

(Istnieje kilka wersji ich umundurowania)

Ceremonialne szaty[]

Mundur z rękawami[]

Mundur bez rękawów[]

KRUKI także ubierają się "po cywilnemu" ale tylko w szczególnych sytuacjach.

Umiejętności i wyposażenie[]

Zaklęcia[]

Większość zaklęć jest rzucana za pomocą specjalnych talizmanów - formą przypominające karty z odpowiednio wyrysowanym symbolem-zaklęciem, aktywowanym poprzez poprawne wymówioną formułę.

Poniżej znajduje się lista znanych już zaklęć:

Kureha Nenki[]

(jap. 黒羽焔气, dosł. Czarnych skrzydeł rażąca dusza) - poprzez zgniecenie talizmanu w pięści, KRUK skupia wielką siłę rażenia w swojej dłoni - uwalniając ową energię tworzy zwielokrotnione siłowo uderzenie.

Shibari Bane[]

(jap 縛羽, dosł. krępujące skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera spowalniająca ludzi się w niej znajdujących. Talizmanów tych można używać także pojedynczo na wybranych obiektach i osobach.

Mamori Bane[]

(jap. 衛羽, dosł. chroniące skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera chroniąca ludzi się w niej znajdujących. Mankamentem tej techniki jest jej czasowość - bariera staje się o tyle słabsza o ile ilość talizmanów się "zużyje" i "odpadnie".

Kinji Bane[]

(jap. 禁羽, dosł. zakazane skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera zniewalająca ludzi się w niej znajdujących.

En Ba[]

(jap. 炎羽, dosł. gorejące skrzydło) Aktywowane talizmany wybuchają pokrywając przeciwnika płomieniem.

Wyposażenie[]

Ceremonialne Igły[]

Ceremonialne Igły (jap. 式針 - shikibari) są to specjalnie przygotowane długie igły o magicznych właściwościach.

Składane ostrza[]

Specjalna broń przymocowywana do nadgarstków na co dzień schowania pod rękawami ubrania. Rozłożona stanowi śmiertelną broń krótkodystansową.

Członkowie[]

Całkowita liczba członków jest nieznana. Na stan obecny znanych jest ich tylko sześciu:

Madarao, Tevak, Tokusa, Kiredori, Koushi i Howard Link

Advertisement