D. Gray-Man Wiki
Advertisement

Kevin Yeegar - (ケビン·イェーガー, Kebin Yēgā ) generał egzorcysta z Czarnego Zakonu. Jako najstarszy z generałów był pierwszym celem rodziny Noah, którzy wierzyli, że posiada Serce Innocence. Gdy okazało się, że nie posiada serca, był torturowany przez Tyki'ego Mikk'a, kiedy Road śpiewała swoją piosenkę, która jednocześnie była wiadomością do przekazania egzorcystom. Gen. Yeegar śpiewał tą piosenkę aż umarł z powodu zanikania organów wewnętrznych, spowodowanych przez Teez.

Wygląd[]

Generał Yeegar był starszym mężczyzną z białymi włosami i wąsami. Ma na głowie coś w stylu opaski. Jak wszyscy generałowie nosi czarny mundur egzorcysty z złotymi zdobieniami.

Osobowość[]

Według Komuiego i innych był bardzo surowy, jeśli chodzi o maniery, ale tak na prawdę jest bardzo miłym człowiekiem. Lubi gotować i jest szczęśliwy, gdy komuś smakuje jego jedzenie.

Historia[]

Według anime, Yeegar pracował jako nauczyciel zanim został egzorcystą. Gdy jeden z jego uczniów znignął, stał się akumą, która zabiła wszystkich innych uczniów Yeegara. Akuma została zniszczona przez egzorcystę, który używał łuku jako swojej broni przeciwko akumom. Powiedział on Yeegarowi o Czarnym Zakonie i stał się on egzorcystą, a następnie generałem.

Innocence[]

Innocence gen. Yeegara to Unnamed Chained Pendulums, czyli łańcuchy, które ukrywa pod płaszczem. Można je bardzo mocno wydłużyć. Generał najczęściej używa ich do obwiązywania jednej akumy i udeżania jej w drugą, dzięki czemu obie ulegają zniszczeniu.

Advertisement